PROGRAM KETO

Dieta dla osób chcących w szybki i łatwy sposób pozbyć się nadmiaru kilogramów. Dieta KETO opiera się na zredukowaniu ilości spożywanych węglowodanów i zastąpieniu ich chudym mięsem oraz tłuszczami roślinnymi. Dieta KETO to sposób odżywiania charakteryzujący się dużą restrykcyjnością oraz samodyscypliną. Dlatego polecamy stosowanie diety maksymalnie przez 4 tygodnie. 

Dieta składa się z 4-5 posiłków zawierających głównie białka zwierzęce (drób, jaja, ryby) z dodatkiem warzyw i tłuszczy roślinnych w nieprzetworzonej postaci. Śniadanie to jaja w różnych postaciach, kolejne 2-3 posiłki to chude mięso z warzywami i oliwą, kolacja to przeważnie ryby i warzywa.

DLA KOGO?

  • dla osób chcących zrzucić zbędne kilogramy
  • dla osób o dużej samodyscyplinie
  • dla osób lubiących mięso oraz tłuszcze 🙂

ILOŚĆ POSIŁKÓW

  • ŚNIADANIE
  • DANIE OBIADOWE (2 lub 3 razy)
  • KOLACJA

WARIANTY

  • 800 kcal ( 4 posiłki)
  • 1000 kcal (4 posiłki)
  • 1500 kcal (5 posiłków)

Zamów dietę dla siebie

FIT FOOD’S
FIT-FOOD’S Anna Szczotka, ul. Jarzębia 9/8, 41-800 Zabrze
Konto bankowe: 36 1050 1214 1000 0092 1570 5717